mannen chilla!

Jaoo bruuschan,chilla med livet asså!
nice dag druug till kajjsa lekte gangstahs,men man kan ju inte leka något man redan är!!
Chillar med Douglas nu,livet leker bruur.

Någon annan som chillar men ingen kan chilla mer en Kajjsa för she is the best of chilling!!!!
Förra veckan tex jag och Kajjsa druug te donken,vi hade köat i drygt 2 minuter FATTAR Ni två mintuters!!
Och så kom det en fet old tant och gick före oss i kön och jag lacka ur toTalt!
jag lixom: jouuuuu gumman tänker du ta min cheesburgare vah!!
The old tant sad: oh no not that cool one!
jag drog till min kajjsa och sa kajjsa
Jaoo binjaaa whats up!? she sad.
she is going to take our cheesburger!!!!!!!

kajjsa: ingen big deal..... sen börja bruur min rappa som en galen mus!

So tell me what you want what you really really want
so tell me what you need what you realle really need!
are you på väg att ta vår cheesburgare yao yao yao yeee!


helt gryymt mannen riktiga skills jaooo!!!!!

nej nu måste jag dra och chilla
ha ett jävla bra lv tills next time you will se miii!

Kajsaa and Binjaaa loves you always<3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0